Cisternová souprava 2004
Při poslední jízdě u firmy Hindelang jsem se na parkovišti v Italském Brenneru seznámil s řidičem od firmy Karlinger z Rakouska,který mi dal kontakt na šéfa,atˇ to prý zkusím,když umím perfektně německy,že mě určitě vezme.Zkusil jsem to a vyšlo to. Začal jsem u něj na plachtě a čekal na novou soupravu. V této firmě se jezdí na modrých MANech s potravinovými cisternami. Na plachtě jsem odjezdil pár týdnů pendl mezi Rakouskem a Slovinskem s cukrem a když přišla souprava vydržel jsem měsíc a kousek a šel zase o dům dál. V této firmě je zvykem dělat 14 dní a 14 dní být doma. Já ,protože jsem potřeboval peníze jsem kývnul na to,že budu jezdit celý měsíc a jeden víkend se podívám domů.Z volného víkendu zůstalo necelých 24 hodin a to bylo dost málo tak jsem oznámil odchod. Jenže s takovéhle elitní firmy se neodchází a tak mě šéf jednoduše vyhodil s tím,že jsem nespolehlivý a že nemám čistou cisternu,no zkrátka,že jsem problematický řidič.Jinak si opravdu není u této firmy na co ztěžovat a to myslím upřímně. Nová auta,velice slušné peníze,čistá práce. Je pravdou,že pokud nemá šéf náladu je všechno špatně,ale to je všude stejné a tak je mi úplně jedno když o mě rozhlásil,že mě vyhodil. Ten,kdo chce ten si práci vždycky najde.
Co na to říct?? Je to rakušák a od takových se nedá čekat nic dobrého pokud není po jejich.
A protože jsem se neponaučil začal jsem pracovat pro další rakouskou firmu a to Pfahnl Transport v Pregartenu.