chladírenská souprava 2008
Po ukončení devíti měsíčního marodění jsem nevěděl kde znovu začít. Od svého posledního pracovního poměru u Pfahnl transporte jsem byl zvyklý na určitý standart,ale když jsem začal obvolávat inzeráty zdálo se mi,že za tu dobu co jsem nejezdil se tolik věcí změnilo,že snad dobré místo za volantem ani neexistuje. Jelikož jsem potřeboval někde začít tak jsem sáhl k nejbližší firmě,která má sídlo v Jenči u Prahy a podepsal smlouvu.
Na svojí první jízdu jsem se vydal v pátek 26. září. Nakládal jsem nábytak do Řecka. Krátce před polednem jsem z nákladem za zády opustil Prahu a přes Rozvadov jsem zamířil na Mnichov,Insbruk,Brenner a do Italského přístavu Ancona. Odsut lodí do řeckého přístavu Patras 210km od Athén. Kyž jsem vyložil přejel jsem po prázdnu z Pátrasu do Italského Bari odkud jsem jel k Neapoli kde jsem nakládal kompoty a kukuřici do Francie. Po dlouhé době jsem si opět zopakoval průjezd tunelem pod Mont Blancem a přes celou Francii jsem zamířil do Arrasu poblíž Amiens. TAm jsem vyložil a čekalo na mě 5 nakládek po Holandsku a Německu. Podél pobřeží jsem pozbíral od výrobců filé a nagety a s celým nákladem jsem zamířil do Kralup nad Vltavou do Nowaca kde jsem vykládal. I když se mi tato cesta líbila rozloučil jsem se s touto firmou,protože auto bylo v tak špatném stavu,že se stále řešil nějaký problém a to nemám rád. Jsem ochoten ledasco překousnout,ale auto musí být v pořádku a tím spíše když jezdí takové dlouhé okruhy.
Náhledy fotografií ze složky 2008 Chladírenská souprava